donderdag 13 mei 2010

Allerlei bezigheidjes

De laatste tijd ben ik met allerlei projectjes tegelijk bezig geweest.
Deze tissuebox had ik een tijdje terug al op de creabeurs gekocht.
Er moest nog wat mee gebeuren, ik wilde graag met servetten aan de slag.
Nou, dat is wel gelukt. Erg leuk om te doen en het resultaat is vooral ook zo leuk!

Vandaag kreeg ik van een lieve vriendin een kadootje wat ze voor mij gescoord heeft op de koninginnemarkt.
Echt leuke dametjes en superlief van je, meid! Bedankt! Ze staan al te pronken bij de rest van de dametjes.

Verder had m'n dochter nog een rok in de kast liggen die 'Ik echt niet aan ga trekken hoor, mam, want daar staat K3 op en daar hou ik helemaal niet van dus...' Ja, dus, daar moesten we wat aan doen. K3 is nu niet zichbaar meer, maar wel dit hele hippe rode ruitje.
Dochter blij, mama blij!!!

En toen kwam er nog een iets groter project: dubbele gordijnen. Ik leg het even uit: De schuifdeuren van onze grote kledingkast hebben het nu echt begeven, steeds komen ze uit de rails en ze zijn al te vaak teruggehangen, er viel niks meer mee te beginnen, dus zou je denken, tijd voor een nieuwe kast. Aangezien we (lees: vooral ik) niet zo'n zin hadden om de hele kast weg te halen en een nieuwe neer te zetten, kwam ik op het idee om gordijnen voor de kast te hangen ipv deuren, nou het resultaat zie je hieronder, maar daarmee is het verhaal nog niet af...
De gordijnen die je hier ziet zijn de gordijnen die bij ons voor de ramen hingen. Jaja, witte gordijnen die niet verduisterend zijn, dus alle licht en zon doorlaten schijnen en ik kan je vertellen: in een slaapkamer op het zuiden is dat niet zo fijn... Dus hebben we nu witte verduisteringsgardijnen gekocht en op maat gemaakt. Die hangen nu heel prachtig voor de ramen en zo eindigd dan het verhaal van het project van de dubbele gordijnen. Pfff...weer een klus geklaard, ruimt lekker op in je hoofd en staat bovendien erg mooi op de slaapkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten