maandag 28 februari 2011

Dubbele Award

Afgelopen weekend ben ik door 2 medebloggers verwend
met de liebster-Blog-Award.
Heel erg bedankt meiden, ik ben er superblij mee!

De liebster blog houdt in:
• Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award.
• Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'liebster blog' en neem je ook de instructies over.
• Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
• Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
Vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zoveel volgers hebben verdienen het om in het zonnetje gezet te worden.
Ik mag de award nu ook doorgeven aan andere bloggers:
Ik geef hem graag aan Tineke (meidenknutsels)
omdat zij een goede vriendin van me is en
ervoor heeft gezorgd dat ik ben gaan bloggen.
Samen met nog wat andere meiden gaan we
regelmatig rond de knutseltafel zitten om
lekker te freubelen en te kletsen. Ze heeft zelf ook een
hele leuke blog met gezellige verhalen, mooie
foto's en zelfgemaakte knutsels van haar
en haar 3 meiden.
Ook wil ik de award geven aan Natasja (Hatawa's)
Natasja is m'n achternicht en ook ontzettend
creatief. Ze heeft nog erg weinig volgers
maar ze maakt zulke leuke dingen dat jullie
daar beslist even moeten gaan kijken.
Ze heeft ook net een eigen webwinkeltje geopend.
Dan de laatste dame die een award krijgt.
die ik pas ontdekt heb. Ze maakt erg leuke
dingen en daarom wil ik haar ook in het
zonnetje zetten. Neem even een kijkje
in haar 'garage'.
Zo, hier laat ik het even bij.
Natuurlijk waarderen we elkaar allemaal heel erg
en komen we graag bij elkaar op blogbezoek.
Ik zou zeggen: meiden, ga lekker verder
met alle geweldige dingen die jullie allemaal
maken en doen en ik kom af en toe eens
even buurten bij jullie.
Liefs Lydia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lydia,
    Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt, maar de hartjes is niet mijn eigen idee.
    Weet alleen niet waar ik het vandaan hebt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lyd, Dankjewel voor je award!!! Heel lief, nu maar hopen dat er veel mensen komen kijken op mijn blog!!

    Liefs Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou bedankt hoor, zie 'm ineens overal verschijnen..
    nog 1 dag nachtje slapen voor mijn give away dus dat wordt een spannend blogje...
    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen