donderdag 3 februari 2011

HIJ IS KLAAR !!!


De dekbedhoes waar ik een lange tijd geleden al aan begon
is gisteravond afgekomen!
Het is een hele gezellige, fleurige, kleurige hoes geworden.
Morgen ga ik hem afleveren en ik ben heel benieuwd wat
de nieuwe eigenaar(esse) ervan vindt.
Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Het was een behoorlijke
klus en ik heb wel geleerd dat zulke lange projecten maken
niet mijn sterkste kant is.
Ik ben dus ook blij dat hij nu af is en morgen ga ik weer
heerlijk aan een klein werkje...
Posted by Picasa

11 opmerkingen:

  1. pjoew wat een werk zeg, maar wat is ie mooi geworden!
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! En wat veel werk moet dat geweest zijn. Het slaapt vast heel fijn onder zoveel kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een mooi en vrolijk dekbedhoes is het geworden, daar zal je opdrachtgeefster vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow lyd, hij is super mooi, maar net wat je zegt, zulke lange projecten zijn ook niet echt mijn ding!;-)
    De persoon voor wie hij is is er vast heel erg blij mee.
    Liefs Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig.
    Super mooi en wat een werk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurige hoes heb je gemaakt, geweldig, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend knap gemaakt van je ! Ik ben ook meer van de snelklaarfreubels.
    Maar dat neemt niet weg dat deze hoes zijn tijd meer dan waard was en het resultaat is er dan ook naar. Heel Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk vrolijk !!

    Ja ik ben nu ook meer van de kleinere werkstukjes !!

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker vrolijk dekbed!
    En een leuke blog...ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW wat en super dekbedovertrek heb jij gemaakt en je gaat hem niet eens zelf houden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super dekbedhoes.....de gene die eronder mag liggen zal super slapen!liefs

    BeantwoordenVerwijderen