maandag 21 februari 2011

All you need...

Hebben jullie ook gekeken afgelopen zaterdag?
Wij zaten op de bank, hoor, mijn man en ik
en tussen ons in onze dochter.
Wat zat ze te genieten van het programma
en van de aandacht van ons allebei tegelijk!

Ge-inspireerd door Meneer ten Brink
stond dochterlief zondagmorgen om half 8
alweer in de keuken terwijl wij
(mijn man en ik)
ons nog een keertje omdraaiden
(van geen 'kwaad' bewust).

Komt die lieve schat ons heel lief
wakker maken om half negen
met een ontbijtje op bed!!!
...omdat ik jullie zo lief vindt...(smelt)

Het is dus echt waar:
all you need is love
(en soms een ontbijtje op bed)
~~~~~~~~~~
En dan nog even dit:
diezelfde zaterdag kreeg diezelfde dochter
haar eerste naailesje op de echte machine.
En kijk eens:

Ze naaide helemaal zelf deze schattige rok
voor haar echte baby(pop).
En trots dat ze was (en ikke daarbij)
Dat begrijpen jullie wel!

Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. wat een lieverd jullie dochter, en wat knap dat poppenrokje.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat knap van dr, ik kwam zo klikkerdeklik bij je terecht maar als ik zo op je blog rondkijk heeft ze dat wel van haar moeder???;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar het programma wel niet goed voor is!!! Wat super lief.
    en die pop mag blij zijn met zo'n lieve creatieve eigenaresse :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lydia, ik heb mij gelijk ook aangemeld bij jou als volger. Erg leuk om te zien, lezen en inspiratie op te doen.

    Liefs van Friebele Freubel.
    Marry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee lyd, waar heb je die poppencrocs vandaan???

    enne, ik krijg ro niet zover dat ie gezellig met mij op de bank naar all you need.. wil kijken hoor hihi..

    BeantwoordenVerwijderen