vrijdag 16 juli 2010

Grote broer en kleine broer

Deze ontzettend leuke stof kwam ik tegen op de markt. Ik zag de 2 jongens al helemaal lopen in een stoere zwemshort. Hand in hand, kleine broer en grote broer, ja, dat gaat het worden. Stof gekocht, simpel patroontje en na wat geratel...(uithalen)...ratelderatel.....grmphf.....(weer uithalen)...ratelratelratel.....JAJAJA...Daar zijn ze dan:

DE ZWEMSHORTS VOOR GROTE BROER EN KLEINE BROER!!!
Ik ben best wel een beetje trots op ikke...
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Nou, daar mag je zeker trots op zijn! leuke, tropical shorts. Ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ENIG !!!

    en dat uithalen, grrr ec herken IK !!;-))

    Is het speciale zwembroeken stof ??

    Alsnog proficiat met de kleine GROTE man.
    Heerlijk nog van die kleine mannekes rondom je.
    De taarten die je maakt vind ik KUNST werken !!

    (((zwaaii)))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal dat een leuk gezicht zijn zo hand in hand, ze zijn zoal erg mooi, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En terecht dat je trots bent, ze zijn superleuk geworden! En nu op naar Hawai :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en hebben ze de vakantie overleefd?

    BeantwoordenVerwijderen