dinsdag 13 juli 2010

Feest!

Vandaag is het feest in huis en in de tuin! M'n oudste jochie wordt alweer 6 jaar!

Ik weet nog wel dat ik het 6 jaar geleden rond dit tijdstip absoluut niet naar m'n zin had! Nee, Rik was, qua bevalling (24 uur weeen-uur persen-vacuumpomp-ingeknipt-keizersnede), geen kadootje voor z'n moeder. Maar wat was ik blij dat hij er (uit)was!
Ach, daar denken we nu maar niet meer aan. Vandaag is het feest met slingers, taart, ballonnen, kadootjes en visite! Gefeliciteerd, lieve schat en ik hoop dat ik nog heel veel jaren van je kan genieten!

Ps. Dat mooie plekje in het vorige berichtje is aan het Oostvoornse Meer!!
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met Rik! Zes in zo'n leuke leeftijd! Krijgt hij cadeautjes. Waar is hij blij mee?

    Fijne dag.

    Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd metje grote kleine mannetje!

    Gr. Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met Rik en wat een leuk taart,
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige taart! proficiat voor de kleine kerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige taart heb je gemaakt! Nog gefeliciteerd met je grote man :)

    BeantwoordenVerwijderen