zaterdag 7 april 2012

Oud wordt nieuw

Van de week verwerkte ik een stapel oude T-shirt tot oa een regenboogjurkje en een rokje. Ik kwam dit idee al op verschillende blogs tegen en vond het er zo leuk uitzien. Moet alleen nog even goed nadenken hoe ik de bovenkant van het jurkje met elastiek ga krijgen, want smocken lukt niet met tricot, althans niet bij mij...
Voor een feestje naaide ik dit tasje en deed het vol met nagellak en dat soort spul
En gisteravond, toen papa met de oudste 2 naar de kerkdienst was voor goede vrijdag, maakte ik met de jongste dit werkje. Het idee kwam ik bij Johanna tegen. Op zo'n manier kun je met een kleuter over het lijden praten en heeft hij heel persoonlijk zijn zorgen bij het kruis gebracht. Heel leuk om zo samen bezig te zijn.
Gezellige dagen toegewenst allemaal!

1 opmerking:

  1. lieve Lydia!

    Ontzettende leuke jurk, prachtige recycling van de t-shirts!! Goed gelukt. Dikke duim!!
    liefs mamos

    BeantwoordenVerwijderen