donderdag 3 november 2011

Goedkoop sfeertje

De dagen worden korter en dan vind ik het heerlijk om het weer gezellig te maken in huis. Lekker kaarsjes aan, muziekje op, warme dekentjes op de bank...heerlijk genieten. Ik kreeg een tasje met 'rommeltjes' van de buuv en (onderandere) daarmee maakte ik dit goedkope sfeertje. Niks mis mee toch..?!
Vorige week won ik deze give away bij Angela. Een mooie boekenlegger in fleurige kleurtjes. Nogmaals bedankt, Angela!
En deze schattige oorbelletjes swapte ik met Kamiel & Odille. Ik stuurde haar een aantal lapjes tafelzeil. Helaas zijn ze na 5 dagen nog steeds niet gearriveerd, dus ik vrees het ergste... Ik ben in ieder geval erg blij met deze stekertjes.
Verder maakte ik deze labels om aan een kadootje te hangen. Ik kreeg een opdracht om 6 glazen vazen te graveren als bedankje. Deze labels maakte het kadootje nog even af.
En als laatste nog een verfwerkje. Dit bestekladenkastje kreeg ik van een vriendin. Erg handig om papier en stempels ed in op te ruimen. Maar van de kleur was in niet zo gecharmeerd. Vandaar dat ik hem wit geverfd heb en leuk plakplastic heb gebruikt om het kastje te pimpen. Ik vind het wel geslaagd!

Volgende keer laat ik jullie m'n gehaakte sjaal zien. Hij is eindelijk af en ik ben er best wel een beetje trots op... Tot snel!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Je bestekladekasje is geweldig geworden! Een heerlijk verzamel-kastje....

    BeantwoordenVerwijderen