woensdag 26 oktober 2011

Give away keer 2 en nog wat meer

Oh, wat mis ik de openhaard van het
vakantiehuisje toch...
Ik ben flink aan de snotter dus wat
extra warmte is dan best welkom...
In de vakantie won ik de give away bij
Little Z. Ik had hem nog steeds niet laten
zien, dus bij deze: Nog maals heel erg
bedankt!!
Verder zou ik jullie de armbanden en de
ketting nog laten zien die ik maakte.
En dan de 70 volgers-GIVE AWAY!!!
Lekker herfstig: geurzakje met boslucht,
stukje stof van ong. 1x1 m., een puzzeltje
waar je jezelf op kunt uitleven en kaneel-
stokjes met een kantje erom.
Hoe kun je winnen?
Plaats een reactie hieronder, wordt
volger als je dat nog niet bent en zet een link
op je eigen blog (als je die hebt).
Op woensdag 9 november maak ik de
winnaar bekend.

En dan nog dit:
Dit is een borduurpakket van Nijntje. Ik heb
het gekocht (en ben er zelfs mee begonnen)
toen ik zwanger was van m'n dochter zo'n
10 jaar geleden. Maar het is niks voor mij,
zo'n groot project. Dus wie het ziet zitten om
dit wel af te maken, mag de lap, het patroon
en de borduurgaren voor een klein prijsje
(€ 10,- incl. verzenden) hebben.
Als je interesse hebt kun je me mailen:
lydsels3(apestaartje)gmail(punt)com

Lange post geworden zo. En nu lekker
hangen, niks doen en snel beter worden!!!

5 opmerkingen:

  1. Leuk ik doe mee! Heb zelf trouwens ook wel zin om bij een open haard te zitten, zo knus! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha even plagen wij hebben een open haard. Hopelijk ben je snel klaar met snotteren. Het heerst enorm en niet zo gek: dan is het prachtig weer buiten en dan weer echt herfstweer. Poehee schattig borduurpakket maar dat is echt niets voor mij ik hoop voor je dat iemand hem afmaakt en ophangt in een babykamertje. Lief dat je een Give Away doet ik de graag mee. Helaas doet web-log het nog steeds niet:-( dus geen reclame voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee! En inderdaad, extra warmte zou niet verkeerd zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met het winnen van je Give away bij little Z (ben jaloers op je!)
    Maar jij hebt ook een leuke Give away, dus ik waag ook graag een kansje bij jou!! Het stofje zou namelijk geweldig zijn voor in nieuwe slaapkamer van m'n oudste dochter (Esmee)!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ik doe graag mee, zou ook graag een open haard willen. Ik vind die warmte zo heerlijk en het geeft gezelligheid dat knetterende hout.
    Een linkje ga ik ook even voor zorgen...

    BeantwoordenVerwijderen