zondag 20 maart 2011

De buit is binnen

De Hobbybeurs was fantastisch...!
Heerlijk genoten van allerlei mooie spulletjes,
workshops, lieve mensen en leuke ideeën.
Hieronder zie je de buit...
Ik ben er superblij mee en ik heb echt zin
om lekker aan de slag te gaan met m'n
nieuwe spulletjes.
Bij de stand van Petra heb ik een workshop
gedaan met spulletjes van Eline's huis.
En dit is het resultaat...

Tijdens de workshop kwam ik Nancy tegen.
Echt leuk om elkaar ook eens in het echt
te zien en te spreken.
Ook volgde ik m'n eerste naaldvilt-workshop
bij de stand van Made-by-me.
Is het geen schatje geworden?
Ik denk wel dat ik er weer een nieuwe hobby
bij heb, want dit is ook weer zo leuk om
te doen....
Groetjes Lydia

5 opmerkingen:

  1. je hebt lekker in geslagen meid!
    ik had je labels nog helemaal niet gezien, leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen heb je gekocht.

    De labels zijn schatjes. Mooi gedaan.
    En de pinguin is een dotje.
    Zo te zien heb je het er goed naar je zin gehad.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je labels zijn ontzettend leuk geworden! En je vilten pinguin, wat lief!!! Ik vond het ook super jou (jullie ;-) te ontmoeten! groetjes, Nancy ps. leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de tompouce is uit het boekje ja, leuk hè?! Er staan zoveel leuke dingen in! Taartjes, Engelse drop, etc. echt leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit, maar goed dat ik niet geweest ben ik heb al nauwelijks tijd voor mijn bestaande hobby's. Dat vilten staat ook nog bij mij op m'n verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen