vrijdag 28 januari 2011

Hollandse kus

Van mijn vader kreeg ik deze week een heleboel tegeltjes
waarmee je kunt mozaiken maar waar je ook op kunt
schilderen. Ik schilderde dus voor mijn jarige moeder dit
kussende stelletje, dat wel iets wegheeft van van mijn ouders
als je ze een beetje kent. Mijn moeder kan erg goed schilderen
en mijn vader is autohandelaar/monteur.

Het werd erg gewaardeerd. (ze wilden het liefst een tegel
uit de muur halen en hem dan inmetselen...)

Maar dat was niet het enige kadootje natuurlijk.
Ik maakte ook een (hele grote) Japanse knotbag voor haar
te gebruiken als zwem/saunatas en pakte hem in
een zelfgestempeld kadopapiertje.
(kunnen jullie ook gelijk m'n nieuwe blauwe tafelzeiltje zien)

Voor een nichtje/vriendinnetje maakte ik een hart van tafelzeil.
Hier zie je de voorkant

en hier de achterkant.

Ook zij was erg blij met haar kadootje.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Liefs van Lydia
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Leuk type tas en dat gestempelde papier is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk lyd! en geweldig tafelzeiltje! waarvandaan????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral je vader lijkt sprekend, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Lydia,
    leuk weer hoor!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heel mooi tegeltje dat hartje is ook leuk geworden.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kadootjes allemaal zeg! Die tas dat hartje en vooral ook dat eigengemaakte kadopapier. Super idee!
    Leuk dat je mee doet aan mijn give-away en bedankt voor het linkje! Heb je inmiddels al je keuze gemaakt of je voor 1 of voor 2 gaat?
    Fijne week
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen