donderdag 11 november 2010

Van een duif en een krans en doorgaan

Vorige week de vogeltaart buitengezet. Natuurlijk komen de vogels niet eten als je aan het kijken bent, alleen maar als je niet thuis bent. Maar steeds als ik thuis kwam lagen de zaadjes uit de taart verspreidt over de tuintafel. Gistermiddag was ik het zat. Ik heb alle taarten en zaadjes en pinda's enzovoort in een grote bloempot gegooid en op de tafel gezet en kijk eens wie dat wel een goed idee vond...

...Meneer (of mevrouw) Duif. Prinsheerlijk zat ze daar middenin de bloempot en deed zich tegoed aan de lekkernijen die zich onder haar bevonden, en terecht!
Vanmorgen deze herfstkrans in elkaar gezet voor een opdracht die ik kreeg. Erg gezellig geworden zo met die rode besjes erin.

Tja, en als je dan eenmaal bezig bent dan stop je er ook niet zomaar mee, dus ik ben nog even verder gegaan met kransen en andere herfstdingetjes. Ook mooi geworden vind ik zelf en vooral gezellig om in huis te hangen of neer te zetten.

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Jij bent weer ijverig geweest zeg, en die duif wat mooi!!

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die duif...wat leuk. Ik vind je erg creatief. Zo'n krans is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. christine mostert-holsappel12/11/10 22:51

    Lieve Lydia, Dollie de duif heeft zo te zien een beste maaltijd en vind het gezellie bij jullie in de tuin!!Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, fijn dat je er zo'n plezier in hebt en mensen blij kan maken met je prachtige creaties!!Succes en tot ziens, knuffels voor de kids van (o)ma mostert

    BeantwoordenVerwijderen