vrijdag 24 september 2010

Pif kadootjes

Een poosje geleden deed ik mee bij Tineke met een PIF kadootje. Ik heb de lijn niet verder laten lopen, omdat er al zoveel oproepjes onbeantwoord bleven op andere blogs. Dus gaf ik haar een kadootje en zij mij. Ik kreeg van haar dit leuke en handige memobordje met rood vilt met witte stippen en een schattig vogeltje.


En ik gaf haar een speldenkussentje (voorkant blauw met stippen en achterkant bloemetjes), omdat ze net met naaien is begonnen en een vogeltje ook met stippen. In haar keuken is er ook al het een en ander te vinden in deze kleur blauw met witte stippen. Vandaar deze kadootjes. De foto staat ook op haar eigen blog, want ik was vergeten een foto te maken van het kadootje, voordat ik het gaf....


Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. christine mostert25/9/10 21:48

    Hoi Lydia, Nieuwsgierig weer even je blog bekeken, wat ben je toch een bezig creabijtje!!Enige dingen allemaal maak je, geen wonder dat je tijd tekort komt! Leuk hoor en ook je blog is erg gezellig! Is het dak en de schoorsteen nou klaar?Nou een mooi en fijn en goed weekend en knuffels voor de kids en voor jullie van Ma Mos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Lydia!

    Hartelijk bedankt voor je reactie, jij maakt ook hele leuke dingen ^_^
    Ik ga nog even rondsnuffelen ;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen