maandag 6 september 2010

Tikkertje

Pas zijn we naar Madurodam geweest. Superleuk. Ook Pluk met z'n kraanwagentje en alles daar omheen was ontzettend leuk. Opvallend in het verhaal van Pluk zijn natuurlijk (naast al die andere maffe zaken) de spelende volwassenen die van de hasselbramen hebben gegeten. Hier moest ik even aan denken toen ik getikt werd van de week door Tineke. Het lijkt een soort tikkertje spelen maar dan met volwassenen. Ik vind het wel leuk om zo elkaar beter te leren kennen, maar er gaat ook best wel een hoop tijd in zitten. Nou, let op daar komen de lijstjes:



4 dingen in je tas

- portemonee (schrijf je dat zo..?)

- sleutels (met sleutelhanger)

- flesje water (voor medicijnen)

- snoepjes (altijd lekker)



4 dingen in je bureaula

- helaas heb ik geen eigen bureau, maar als ik er 1 had zou ik dit erin doen:

-stickers

- naald en draad

- etui met schaar en pennen



4 favorieten dingen in je slaapkamer

- een heerlijk breed bed

- grote kledingkast waar heel veel in kan

- inbouwkast met heeeeeeel veeeeeel knutselspullen (JOEPIE!!!)

- en mijn man, meestal aanwezig als ik daar ook te vinden ben en na 10 jaar nog steeds m'n favoriete knuffel.



4 dingen die je altijd al hebt willen doen maar nog niet hebt gedaan

- workshop taart decoreren

- glaskralen maken (kijk hier dan ben je verkocht: Grittliss blog )

- webwinkeltje beginnen

- vliegen (in een vliegtuig)



4 dingen die je op dit moment erg leuk vind

- haken en naaien

- met m'n man en kids in de zon genieten

- snuffelen op allerlei blogs

- met m'n vriendinnen knutselen



4 liedjes die niet uit je hoofd gaan

- mijn hoofd zit structureel zo vol ideeen dat er geen plek is voor liedjes om te blijven hangen...



4 dingen die je niet van mij weet

- ik heb een knalgele auto met paarse bloemetjes (echt waar)

- ik kan erg moeilijk uit m'n bed komen 'smorgens

- ik ben al ruim 2 jaar gestopt met roken

- ik houd erg veel van vrolijke kleuren om me heen



Zo, dat was een hele klus...Oh , nu nog 4 mensen verzinnen die ik ga tikken:

Angela (Angela's knutselcreaties) , Roos (Freubeldingetjes) , Merel (color chic) en
Fabies Hobbyhoekje Nou meiden, zet 'm op (en niet wegrennen he...hihi)

1 opmerking:

  1. haha hoe wou je anders vliegen? met zelf gemaakte vleugeltjes???

    hihi

    BeantwoordenVerwijderen