dinsdag 10 augustus 2010

Vroege vogel...

Tijdsplanning is nooit mijn allersterkste kant geweest. Meestal gebeurd alles op het laatste nippertje of eigenlijk voor het mooi net iets te laat. Wel presteer ik onder tijdsdruk beter dan wanneer ik alle ruimte krijg van de klok. Maar of het voor de omgeving om mij heen nou ook zo goed is... Als ik dan wel eens probeer op tijd te zijn of ruim van te voren aan een klusje te beginnen is het vaak weer echt veeeel te vroeg. Met als gevolg dat ik soms lang zit te wachten, het kadootje al heb verklapt voor de verjaardag van de jarige is gekomen of het maaksel verdwijnt in de kast en wordt vergeten op het moment dat het nodig is. Niet altijd een voordeel dus...op tijd zijn. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met het nu gemaakte project.

Ik ben nog niet al te snel met haken dus ik begon op tijd aan dit schattige, kleurige klusje.

Met als gevolg dat mijn dochter nu al het huis rondhuppelt met een wintermutsje op haar hoofd!!!

Zelf vindt zij dit geen enkel probleem en is erg tevreden met haar warmhoudertje voor de komende kou. Gelukkig liggen voorlopig de korte broeken nog wel even in de kast; ik ben de zomer in ieder geval nog niet zat. Helpen jullie me herinneren aan deze muts als de eerste sneeuwvlokken vallen?

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Leuke must heb je gehaakt, hij staat je dochter geweldig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie muts en een nog mooiere draagster ervan...Je bent in ieder geval lekker op tijd klaar voor het geval het weer omslaat hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen