maandag 23 augustus 2010

Bezig met stoffige zaakjes

De laatste tijd ben ik lekker bezig met allerlei stoffige zaakjes... Naast het schoonmaken van mijn huis (want tja dat moet ook gewoon gebeuren) heb ik dit tasje gemaakt van tafelzeil. De binnenkant is bekleed met het blauwe stofje met balletjes waar ook de hengseltjes van zijn en op de voorkant zit een groot voorvak.
Ook ben ik verder gegaan met mutsen haken. Deze is van wol dus lekker warm voor de winter.
Deze is van dik katoen. Nog niet helemaal klaar maar nu al erg schattig.
En met deze ben ik voorlopig nog niet klaar, maar die gaat ook erg vrolijk worden...

Verder heb ik een opdracht gekregen voor een dekbedovertrek met een heleboel (400!!) patchworkvakjes. Dus daar ben ik tussendoor ook nog mee bezig. Leuke, stoffige klusjes dus...Heerlijk om te doen.

Een minder stoffig berichtje komt van mijn zoontje van 3: Hij is nu echt helemaal zinnelijk!! Afgelopen weekend heeft hij van ons spoorbomen gekregen voor zijn houten treinbaan, want beloofd is beloofd. Heerlijk hoor, want ookal zijn de luiers tegenwoordig dan niet meer van stof...de wc doortrekken is toch een stuk makkelijker.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat tafelzeil tasje!

    ik zie het al voor me, straks loopt heel de school met een gehaakte muts hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ik heb ook nog een stukje tafelzeil....leuk idee...kijken of ik het ook kan.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen