donderdag 1 juli 2010

Vakantie!

Morgen nog een laatste ochtend naar school en dan hebben de kinderen 6 weken vrij! Lekker uitslapen 'sochtends (of in ieder geval niet hoeven haasten als dat 1e niet lukt...). Al een tijdje staan de kadootjes voor de juffen klaar om hen een fijne vakantie toe te wensen. Een zelfgemaakt washandje gevuld met snoepjes, zonnebrandcreme en een schelp.


En dit shirtje heb ik nog gemaakt voor ons buurjongetje die komende week jarig is. Hij wordt net zo oud als mijn jongste zoontje. Zijn ouders hadden het verjaardagsshirt van Sam gezien, en vroegen gelijk of ik er ook zo een voor hun zoontje wilde maken. Nou, hier is hij dan:

Verder is de gehaakte tas voor m'n ene zusje af (verjaardagskado dus kan ik nog niet laten zien) en ben ik gister begonnen met het verjaardagskado voor m'n andere zusje. Zij wilde graag zo'n lapjestas die ik eerder heb gemaakt. Als ze gegeven zijn laat ik ze natuurlijk zien.

4 opmerkingen:

  1. oh ja, stoer shirt zeg! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat uitslapen 's-ochtends...dat doet het 'em. Tot hoe laat kan jij in be blijven liggen?

    Leuke cadeautjes zo. Origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lydia leuk dat je bij mij langs geweest bent, jij maakt ook leuke dingen, ik ga je ook volgen tot een volgende keer, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen