maandag 5 juli 2010

Geuren

Wat zijn we toch rijk gezegend met een goedwerkend reukorgaan. Heerlijk om te kunnen genieten van al die verschillende geuren in en om het huis. De geur van vers gebakken broodjes uit de oven, de parfum die je 's ochtends op doet, geroosterd vlees van de BBQ en niet te vergeten de geur van allerlei bloemen in de tuin. Deze bos lavendel hen ik uit de tuin gehaald en te drogen gehangen om zo nog langer te kunnen genieten van deze geweldig lekkere en mooie bloemen.

Ik plaats ze nu op mijn blog zodat jullie er ook van kunnen genieten hoe mooi ze zijn. De geur mogen jullie er dan zelf bij bedenken of misschien kun je zelf deze geur wel in huis halen. Een heerlijk geurende dag toegewenst allemaal!
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. ik zou het afknippen en er leuke zakjes voor naaien zodat je het in kasten kan hangen..

    lavendel is ook heel ontspannend he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat ook een schaaltje in de vensterbank met afgeknipte lavendel te drogen. Dat gebruik ik idd voor geurzakjes. Zal ik ff ontspannen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk, lavendel, heb het zelf jammer genoeg niet in de tuin staan...dus geniet nu even van jou lavendel.

    groetjes angela
    ps: ben je gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook een leuk blog! Ik ga jou natuurkijk ook volgen!

    Groetjes Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen