zaterdag 12 mei 2012

Lady's only (but men can also take a look)

 Gisteravond mocht ik op de lady's night een workshop geven: zeephangers maken. Het was echt een succes en volgens mij was iedereen heel erg tevreden met het resultaat.
 Ik maakte ook nog wat spulletjes om te verkopen zoals memoborden (€ 5,-)
 hartjeshangers van tafelzeil (€ 1,50)
 sleutel- of tassenhangers (€ 2,50)
 en make-up tasjes of etuitjes van tafelzeil (€ 3,50)
(Er is nog aardig wat over dus als je nog een leuk kadootje zoekt (voor moederdag oid) hoor ik het wel. De zeephangers kun je ook kant en klaar kopen, ze kosten € 3,50).

1 opmerking:

  1. Het was super Lydia! En een 3 lagen taart staart klaar in de koelkast...zonder marsepijn, want daar heb ik nu geen tijd voor, maar bedankt voor de tip! Fijne moederdag (of sterkte ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen