zaterdag 25 februari 2012

Geluk met een scrapkoffer

Een poosje geleden kreeg ik van een kennis van mij een Cropstation (een grote, zwarte koffer op wieltjes). Die koffer zat tot de rand toe gevuld met allemaal scrapspullen!!! Echt een enorme lading papier, stempels, inkt, knipvellen, letterstickers en nog veel meer, echt een grote schat dus. Tja, en dan ga je lekker zitten en scrappen.
Deze uilenfamilie heeft een vriendin gemaakt bij mij aan tafel. Ik heb haar hier en daar geholpen met wat plak en knipwerk en met advies. Het schilderij komt in de babykamer te hangen, erg schattig!
Dit uiltje heb ik diezelfde avond gemaakt, ook al zo'n droppie.
Voor m'n jongste zusje maakte ik deze kaart. Vorige week was ze jarig en werd al 19! Tjonge, dan voel ik me als oudste zus ineens best oud, voor m'n idee is en blijft ze m'n kleine zussie, maar als ze dan ineens 19 is, klinkt dat al best groot!!
Dit jurkje zag ik op deze site staan als tip om aan een slinger te hangen met nog een aantal andere exemplaren. Ik heb er nog maar 1 gemaakt, maar misschien volgen er meer.
En als laatste dit rupsje, gewoon grappig met van die wiebeloogjes. Hoewel scrappen niet m'n eerste liefde is, begin ik het wel steeds meer te leren en leuk te vinden. En zoals de schilderijen bewijzen, hoeft het ook niet altijd een kaart of fotoboek te zijn. Heel erg bedankt Marian, voor de prachtige koffer met inhoud, echt een mooi kado!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten