zaterdag 8 oktober 2011

Warm en Wollig

Gisteren deze poncho gehaakt van lekkere
dikke, warme wol voor m'n dochter.
Ze is er erg blij mee
(al doet de foto anders vermoeden, maar ja,
op een foto lach je natuurlijk niet meer als je
tien bent geweest...dus...)
En deze tas (van tafelzeil) rolde ook
deze week nog onder m'n naaimachine
vandaan. Gemaakt van de restje van het
tafelkleed van de buurvrouw.
Bedankt, Lies!!
De voering is van gele katoen.
Oh ja, vandaag is m'n Kam snaptang
binnengekomen, erg blij mee!
Besteld bij Kleurenmix, goede service!
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke warme poncho! Mooie kleuren! Je tas ik ook erg leuk, lekker handig om van alles in te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag dat ze m vanmorgen al om had.. wel handig want het was koud in de kerk vond ik..

    Lekker dat je weer bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige poncho, leuke dingen maak je! Dank je voor je bezoek aan mijn blog, ik ga jou ook volgen!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen