woensdag 21 september 2011

Herfst!!

Net nadat ik dit blogje plaatste, kwam ik een
Super Herfst Give Away tegen op dit blog!
Een ode aan de Herfst is de opdracht.
Nou zijn spinnen niet m'n allergrootste
vrienden, maar de herfst beleven en vieren
vind ik wel heerlijk, al die prachtige kleuren
van de bladeren en paddenstoelen.
Daarbij ben ik ook heel erg tegen die pepernoten
en kerstkaarten die eind augustus (!!) al
in de winkel liggen, dus bij deze:
LANG LEVE DE HERFST!!
Vandaag is het echt herfst!
Het weer gedroeg zich er al eerder naar, helaas..
Tja, en dan krijg je weer van die griezels
in je tuin...
Oppassen geblazen dus!!!

2 opmerkingen:

  1. tja...bleven die griezels maar in de tuin....hier lopen regelmatig (lees minstens 2x per week)van de hele grote(minstens 4cm) door het huis...en hoe ze binnenkomen??? er word hier door de meiden wat afgegild! Je hebt er wel hele mooie foto's van gemaakt!!!

    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, vreemd toch eigelijk dat spinnen bij zoveel mensen de stuipen op het lijf jagen.
    Ik heb er geen problemen mee hoor,ik pak ze op met een stukje keukenpapier en laat ze buiten weer vrij.
    En soms leer ik ze zwemmen ..in de toiletpot haha, gemeen hè.

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen