zaterdag 20 augustus 2011

Over thee, dressuur en druiven

In de afgelopen week was een vriendin van mij
jarig. Ze wilde graag een een-kops-thee-potje.
Ik vond er één bij de kringloopwinkel maar die
was wit en saai met niks... en daar houd deze
meid nou net niet van, dus pakte ik m'n
porseleinverf en m'n stempels en ging aan de slag.
Na de verf- en stempelbeurt was het een lief,
romantisch en vrolijk setje geworden.
Ik hoop dat de jarige er heel wat lekkere
kopjes thee uit kan drinken.

Verder zijn er deze dagen in Rotterdam
verschillende grote evenementen te
zien met paarden en aangezien dochter
(en ik) dat fantastisch vinden, zaten wij
vrijdagavond op de tribune naar de
jonge dressuur-rijders te kijken.
En wat dachten jullie hiervan?
Deze joekels hangen gewoon bij ons in de tuin.
Samen met dat heerlijke zonnetje wat nu volop
schijnt is het gewoon genieten geblazen dit
weekend. Mmmmm...

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk zeg!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Lydia dat theepotje heb je wel heel mooi gepimpt zeg, fantastisch gedaan!!!
    En wat een mooie grote druiven bij jullie in de tuin, hoe is het mogelijk met het rotweer dat we gehad hebben, of loopt er bij jullie misschien iemand met een toverstafje rond hahaha.
    Even over het egeltje, ben momenteel erg druk met opdrachten freubelen, maar zodra ik tijd heb maak ik er èèn voor je.
    Je hoort dan van me, goed ?
    Fijn weekend, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen