zondag 5 juni 2011

Kadootjes (2e keer)

M'n ouders vierden afgelopen weekend feest.
Ze zijn al 31 jaar bij elkaar, dus dan mag dat...
Deze tegeltjes maakten de kinderen en ik al
eerder voor hen, maar we gaven ze toen los.
Nu heb ik ze netjes in een dienblad vast
gemaakt, zodat het wat meer functie heeft.
Ze waren er erg blij mee.

Voor m'n vader (autohandelaar) maakte ik
een hoesje voor z'n telefoon of fototoestel of
...of...tja, er kan van alles in.
En m'n moeder had gevraagd of ik een zakje
wilde maken om een usb-stick (of 2) in te
kunnen doen. Dat is ook gelukt, van tafelzeil.
Als laatste maakte ik van een oud hemdje
een simpele tas. Ik stikte de onderkant dicht
en als je dan de schoudernaden beetpakt,
heb je gewoon een hele goedkope, maar
beter-voor-het-milieu-dan-een-plastic-tas.
En snel klaar, daar houd ik van!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee dat tasje.
    Je sleutelhangerzakjes zijn ook super.
    En de tegeltjes zo lief.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een feestje op zich van gemaakt!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen