maandag 25 april 2011

Allerleitje

Zo, weer even tijd om te bloggen...
Het knutselen gaat wel door,
maar dat plaatsen van de foto's enz.
komt er gewoon niet van...
Een fleurige ketting past wel bij deze
zomerse dagen vond ik.
Daar wordt je toch blij van als al die
kleuren om je nek hangen?!
Verder maakte ik wat rokjes voor m'n
dochter. Hier zie je er eentje, lekker
simpel en zo klaar, ideaal!
En een gehaakte ketting, een leuk
werkje voor tussendoor of gewoon
in het zonnetje in de tuin.
Deze eier-kaarsjes
maakte ik voor de juffen op school
om ze zo een fijne vakantie toe
te wensen. Het idee vond ik ergens
op een blog (weet niet meer waar)
het effect is erg leuk en de juffen
waren er blij mee.
Dit kraamkadootje maakte ik al een
poosje geleden, maar voor het geven
kun je het niet plaatsen natuurlijk.
Ik vouwde spuugdoekjes tot roosjes
en schikte er een boeketje van.
Verder genieten we erg van het weer en
de vakantie. We gaan samen nog even weg
dankzij onze fantastische oppas dus
in de vakantie komt er van het bloggen
dan niet zoveel terecht denk ik.
Genieten jullie ook lekker van het
weer en van elkaar en van al
het goeds dat je krijgt, dan voel je
je gelukkiger dan ooit.

Groetjes

1 opmerking:

  1. Wat een boel leuks! Ken dat, de foto's maken, dat komt er vaak niet van ;-) Geniet van je vrije dagen!! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen