woensdag 29 december 2010

Vruchtbaar avondje

Je hebt zo wel eens van die avonden
dat er ineens van alles uit je handen komt.
Heerlijk!!!
Vanavond was zo'n avond bij mij.

Ik naaide een brillenzakje...

...maakte een stempel...
(eigenlijk 2 maar de eerste was in 'dleeblegeips'
tja, dat moet iedereen een keertje meemaken...grmpf)

...creeerde met servetten een leuk schilderijtje...

...en naaide ook nog een telefoonhoesje,
(ongeveer dezelfde als eerder op de foto,
maar hopelijk past deze wel) en
een zakdoekhoesje. Niet echt een noodzakelijk ding,
maar wel leuk om te maken en om tegenaan te kijken
in plaats van een pakje zakdoekjes.
Het ontwerp is van deze dame.

Ik kan zo genieten van dit soort avonden.
Dan laad ik weer helemaal op en
gooi ik m'n hoofd lekker leeg.
I love it!!!

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit!
    knap hoor, die stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel leuke dingen!!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent lekker druk geweest, heerlijk! Ik vind vooral je stempel supergaaf!
    En je hebt gelijk, ik ben nooit meer terug gekomen op mijn oproepje voor een knutselclubnaam...We zijn nl sinds dat moment niet meer met de hele club compleet geweest ivm wat familieperikelen. De laatste tijd komen we helemaal niet meer bij elkaar (eentje is pas bevallen en zelf heb ik het op het moment veel te druk met andere dingen) Hopelijk pakken we de draad in het voorjaar weer op en dan zal ik alsnog de namen die toen geroepen zijn (er zaten zeker wel leuke tussen nl) in de groep gooien! Ik heb hier ook nog steeds twee hartenhangers hangen, waarvan er eentje op zoek is naar een nieuwe eigenaar... Wordt vervolgd dus :)

    Groetjes His

    BeantwoordenVerwijderen